Direktlänk till inlägg 5 mars 2012

Gaah!!

Av Elsa Kvist - 5 mars 2012 20:04

Truddiloo!!  Deh känns som om jah inte bloggat på flera 1000 år  Jauuu,skulle prata lite om mina fingrar    

Alltså deh börja för några veckor sen då jah va i skolan och skulle skriva om gorillor.När jah va klar liksom hoppade ja upp ur soffan och liksom tog mitt finger rätt i ögat Från den dagen har jag petat i ögat flera gånger och jah ee trött på de så jag tänkte liksom hugga av mina fingrar.Så ja tog en kniv (smörkniv) och börja skära Och de gick såklart inte bra,men seeeeeeeen....La ja tillbaka kniven hos dens mamma ^.^ Här kommer lite bilder på...Lite...Hahaha saker :D

  

Herrå :D

                         /Elsa Kvist

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elsa Kvist - 1 maj 2012 21:09

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP,RÅNARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! D:

Av Elsa Kvist - 1 maj 2012 21:05

Heeeeeeeeeeeeeeeeeejwwwwwwlwäääääääämmmmuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
uuu...VOFF!!!!!!!!!!!!  Va inne på gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooogle och sökkte på Moviestarplanet      Har aldri märkt nån kyckling men det va ju säker en kyckling som...

Av Elsa Kvist - 27 mars 2012 17:42

Heey!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Kan ni hitta hela Simpsons familjen?                                           /Elsa Kvist ...

Av Elsa Kvist - 27 mars 2012 17:22

Hajj!! Chatta lite meh datan,såhär skrev vi:   Datorn: Hej! Välkommen hit! Du: Heey :D Datorn: Vill du ha en bulle? Du: Ahh o.O Datorn: Tycker du om datorer? Du: Ahh o.O Datorn: Vad tycker du om att äta? Du: o.o Datorn: Jag tyck...

Av Elsa Kvist - 26 mars 2012 15:44

Heey mina söttipöttiröttihöttimöttiöttipötti sötnosar!! Idah bet jah min syrra i röven för hon tog min choklad,men ska inte prata om deh nu Alltså jah satte på datan och så kom det upp nått på engelska så jah förstog inte nått för jah kan inte engels...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Elsa Kvist

Välkommen till min blogg! Här skriver jah knäppa och roliga inlägg  Hare gött! x)   

Elsa Kvist

Elsa Kvist

Elsa Kvist

Elsa Kvist

Elsa Kvist

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Elsa Kvist


Ovido - Quiz & Flashcards